EXPLORE
X
Search
✎ 226 520 33 NEW COMMENTS
Est. tips sent this week: 6,900 / 880,015 (1%) $ENJOY
6900 $enjoy ⌐◨-◨
⌐◨-◨ love it!

100000 $enjoy 
Incredible work! 

100100 $enjoy
love it! ⌐◨-◨
CC0!!!!

111111 $enjoy
yooo! this is a whole vibe ⌐◨-◨ 

333333 $enjoy
Wow!! ⌐◨-◨ 

543210 $enjoy !!!
400000 $enjoy
on cip(2)
456622 $enjoy
on Eden
200000 $enjoy
absolute fire, love it!

369000 $enjoy
222222 $enjoy ⌐◨-◨
420710 $enjoy marijuana
⌐◨-◨ 

420690 $enjoy
Incredible, I love it! 

100100 $enjoy
100100 $enjoy

⌐◨-◨ 
love this. Consider applying for a small grant via ArtistProgram.org <3

100000 $enjoy
100100 $enjoy
100000 $enjoy
111111 $enjoy
on Write.
111111 $enjoy

⌐◨-◨ 
111111 $enjoy
lmao ⌐◨-◨ 

11111 $enjoy
111111 $enjoy
fuckkkkkkkk, life.

11111 $enjoy

really 111111 $enjoy this!!

...consider applying for Round 3 of ArtistProgram.org would love to see you funded to mint more ⌐◨-◨
<3 11111 $enjoy
Love it! Thank you for contributing!
100000 $enjoy
Love it! ⌐◨-◨ 

11111 $enjoy
82000 $enjoy

Consider Round 3 of ArtistProgram.org .. we love your work!
100000 $enjoy
love it! thank you for contributing! <3

111111 $enjoy
⌐◨-◨ 
⌐◨-◨
⌐◨-◨

111111 $Enjoy
⌐m-i-d

1 $enjoy 

feels based
Love it! thank you for contributing to the Artist Program!

111111 $enjoy
on Rose
111111 $enjoy
wu-tang forever
this is great! Consider applying for a small grant through ArtistProgram.org

11111 $enjoy
very cool work. Consider applying for a small grant from ArtistProgram.org

11111 $enjoy
FIRE

11111 $enjoy

get it.
wow great work. consider applying for a small grant via ArtistProgram.org
love this.

Consider applying for a small grant with ArtistProgram.org

6900 $enjoy
111111 $enjoy
Love it!

111111 $enjoy
30965 $enjoy

enjoy zora!!!
33333 $enjoy

DUDEEEE
on RATATA
fire.

Consider applying for a small grant from ArtistProgram.org

33333 $Enjoy
love this

33333 $enjoy
on 4-20
42000 $enjoy
111000 $enjoy
wonderful

111000 $degen
420000 $enjoy

happy 420, bro!
on aguayo
FIRE!!! 

6996 $Enjoy
lol, insanely based. much enjoy. $6969 $enjoy
100000 $Enjoy

love this <3

Consider applying for one of the ArtistProgram.org small grants!!
42069 $enjoy <3

⌐◨-◨ 
⌐◨-◨ 
⌐◨-◨ 
⌐◨-◨ 
⌐◨-◨ 
on Mint
11111 $enjoy
69000 $Enjoy

FIRE
444444 $enjoy if i have any!!
444444 $enjoy !!! 

(not sure if i have any left, but maybe! lol)
100000 $enjoy

love it
100000 $enjoy !!!

great work
555777 $enjoy

welcome to Zora!!!

mint more art!!!
insane.
11111 $enjoy
on GMeme
77777 $degen
crazy cool.

1111 $degen
these noggles?? ⌐◨-◨ 

11111 $enjoy
fire!

69420 $enjoy
42069 $enjoy

pizza + ⌐◨-◨ = two of my favorite things.
88888 $enjoy
77777 $enjoy
77777 $enjoy

happy to see you minting!!! 
fire. Consider applying to the next round of ArtistProgram.org

11111 $enjoy
77777 $enjoy
⌐◨-◨

ordered a physical!!
on Boost
yeeee  boiii

10000 $enjoy (not sure i got any left tho! lol)
JFC lmao

-10000 $enjoi
crazy, love this.

420 $enjoy
Enjoying this

11668 $enjoy
29000 $enjoy
42069 $enjoy
⌐◨-◨ 
⌐◨-◨ 

42069 $enjoy
yup, $higher

11111 $enjoy
77777 $enjoy Zora
great work, as always!

6900 $enjoy
cool stuff, i dig it. Consider checking out ArtistProgram.org and our small grant program.

20420 $enjoy
42069 $enjoy 

meant enjoy, oops~! lol
love it.

100000 $degen
lol amazing

42069 $degen
111111 $enjoy 

relatable 
11111 $enjoy !!!

haha! fire
42069 $enjoy !!!!!!!

⌐◨-◨ 
⌐◨-◨ 
⌐◨-◨ 
⌐◨-◨ 
⌐◨-◨ 
11111 $enjoy !!!

lol i put $degen in the first mint, lmao
11111 $degen !!!
6900 $enjoy !!!
stop trying to take all my noggs!!

111111 $Enjoy !!!
1111 $enjoy
1111 $enjoy
7777 $Enjoy
11111 $enjoy !!!

So good!!
on vesika
10000 $enjoy !!!

FIRE
1111 $enjoy

GENTS 

⌐◨-◨ 
FIRE

22222 $enjoy !!!
1111 $Enjoy !!!
20000 $Enjoy !!! Good luck with the collection!!

⌐◨-◨ 
1111 $Enjoy !!!

⌐◨-◨
1111 $enjoy !!!

⌐◨-◨ 
1111 $enjoy

⌐◨-◨ 
Another great one. Max Enjoy.

11111 $Enjoy
20000 $enjoy 'ing all of these!!

⌐◨-◨ 
20000 $Enjoy

50000000 $⌐◨-◨ 
20000 $Enjoy

awesome work!
10000 $Enjoy, $Imagine, Build More!!!
100000 $Enjoy

Love your work. Consider checking out ArtistProgram.org and entering for a small grant in one of our upcoming rounds.
40000 $Enjoy

so good!

Consider checking out ArtistProgram.org for small grants to mint your work.
42000 $Enjoy

:) 
love this~

20000 $Enjoy
I feel like im the mouse.

10000 $enjoy
10000 $Enjoy !!!

love this! 

Higher!
7777 $Enjoy !!!

lol
69420 $Enjoy

!!!
1111 $Enjoy
400000 $Enjoy !!!

This is epic, thank you! So cool to see all 100 submissions
from Round 1 in one place!
456789 $Enjoy 

!!!
!!!
!!!
!!!
!!!
420000 $Enjoy

love this !!!
690000 $Enjoy !!!

8===D
GM Degens

111111 $Enjoy
h(igher)aiku !!!

2000 $Enjoy
Love this. Consider applying for the next round of ArtistProgram.org

1000 $Enjoy !!!
1000 $Enjoy !!!
10000 $Enjoy !!!
5000 $Enjoy
on Enjoy
10000 $Enjoy

!!!
on worm
1000 $Enjoy !!!
pamped.
Great work!

Consider checking out ArtistProgram.org .. we're giving small grants to artists starting next week! :)
on WAC001
This is great!!

Consider applying for a small grant to bring more work onchain through ArtistProgram.org .. first round opens 3/25. Would love to have more physical artists like yourself enter!
⌐◨-◨ 
⌐◨-◨
⌐◨-◨
⌐◨-◨
⌐◨-◨
⌐◨-◨
⌐◨-◨
⌐◨-◨
⌐◨-◨
Incredible work!! <3

Consider applying for a small grant in one of the upcoming Artist Program rounds. More info at ArtistProgram.org
I enjoy cheese.
on
WWJacobD
on Kith
LOVE
I like milk :shrug:
ArtistProgram.org
on Grimes
Lovely
WE DO A LIL BASED PIZZA PARTY #FOMO
NICE PIPE!

Mint